Valoarea Brand-ului

14 Iun 2019
160
Valoarea Brand-ului

O afacere trebuie mai întâi să aibă un nume sau o combinație de cuvinte pentru a crea o imagine care va identifica produsele sau serviciile pe care le prestează. În lumea afacerilor acest nume al companiei este definit de Brand, unic și creativ acesta are ca scop în prim plan diferențierea și evidențierea companiei tale de concurenți.

Ce este un Brand?
Brandul este o marcă înregistrată și aprobată de mediul de afaceri devenind o identitate expusă pentru piață și consumatorii peții. În linii generale un brand este modul în care este văzut un produs, un serviciu sau o companie în mintea consumatorilor. Un brand este modul în care este văzut un produs, un serviciu, o idee, un stat, o persoană sau o companie în ochii celor cu care interacționează, cărora se adresează.

Lista.md va enumera mai jos o parte din funcțiile cele mai importante a unui brand:
• descrie produsul sau serviciul companiei
• adaugă valoare produselor
• aduce companiei popularitate

Acestea sunt de fapt caracteristici ale identității, care este o componentă importantă a unui brand, dar nu putem spune ca un brand înseamna doar identitate. Un brand presupune o identitate, dar acesta devine brand doar prin expunere, comunicare și recunoștință.

De ce este nevoie de un Brand?

Brandul este cel mai important coeficient care reprezintă vânzările și fidelizarea, convingerea clientului despre deosebirea și calitatea produselor/ serviciilor pe care le oferă compania ta. În era multimedia este mai ușor să dezvolți și să promovezi un brand decât să vinzi direct. Imaginea și popularitatea brandului vor influența în mod direct numărul clienților și a vânzărilor de aceea acesta trebuie să fie cât mai atrăgător și explicit, ca printr-un singur impact vizual sau auditiv să convingă consumătorul că el are nevoie de produsul tău, iar popularitatea acestuia trebuie să convingă consumătorul că produsele tale sunt diferite prin calitate, preț sau alte aspecte față de celelalte produse de pe piață.

Care sunt elementele de bază care vor identifica și diferenția un Brand?

1. Numele. Dacă dorești un brand pe termen lung ai nevoie de un nume, prin urmare cea mai importantă decizie este numire unui produs sau a unui serviciu, căci numele este singura componentă care face diferența dintre produse și/sau servicii.
2. Logo-ul. Aceasta este combinația dintre numele brand-ului și simbolul grafic. Simbolul brand-ului este elementul de identitate cu cea mai mare putere asupra minții consumatorului, evidențiind numele. Logo-ul poate deveni un element puternic de identitate pe piața de afaceri.
3. Culoarea. Aceasta trebuie să fie atrăgătoare și diferită față de cea a concurenților pentru a accentua distincția dintre brand-uri. Pentru a alege culoarea potrivită trebuie de analizat cu atenție pentru a corespunde cu imaginea și trăsăturile principale ale brand-ului.

Cum îți promovezi brand-ul?

Introducerea și prezentarea brand-ului se face prin publicitate, aici poți opta atât pentru publicitatea online cât și pentru cea offline, ambele joacă un rol important în marketing. Deși acestea sunt costisitoare rezultatele nu se vor lăsa așteptate. Dacă crezi că investițiile în promovare sunt inutile pentru că în prezent poți singur să promovezi afacerea ta atunci te cam înșeli. Publicitatea te va ajuta să menții brand-ul viu, va face ca acesta să fie cât mai des văzut și auzit de consumatori.

Te cam supăra acest fapt? Atunci Lista.md îți salvează portmoneul, pentru că doar pe acestă platformă poți să promovezi afacerea ta gratuit! Mai mult de atât aici ai posibilități de a informa un număr mare de consumatori despre ofertele care le ai. Numai aștepta, accesează chiar acum platforma Lista.md și începe să crești popularitatea brand-ului, numărul vânzărilor și a clienților!

Mai multe informații despre beneficiile Lista.md vei găsi în articolul "Modalități de a crește popularitatea și succesul companiei tale!"

Comentarii

RU